I miss all the little things


Ett sånt inlägg igen, detta är till min syster och alla ni andra som vill läsa!
Om en vecka kommer jag skaka av glädje, lycka och nervositet! För om 8 dagar åker jag till californien, nio dagar blir det där, med solen och min syster!

Just nu sitter jag här och funderar över hur mycket jag saknar att blogga, vi får se hur det blir. En sak är säker, när jag är i usa kommer jag blogga, det har jag lovat min kära vän Johanna, och innan dess har jag en känsla av att några inlägg kommer komma in lite då och då!

nu ska jag sätta på mig mina dans kläder, och dra!

Ha det bra, så hörs vi...nån gång?




kommentar
Postat av: Alexandra - VADFANSKAJAGHETA

så sööt :)

2010-02-23 @ 07:42:09
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/

Innan du kommenterar:
- Jag gör inga designer på beställning om du inte är villig att betala ett pris på 20-200kr.
- jag gör alla mina designs i Paint shop pro 9
- jag granskar alla kommentarer innan de visas på bloggen.
- Tack så mycket för kommentaren

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras ej)

Din hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0