REPEAT



Jag bjuder på en gammal bild, är på sånt humör som går upp och ner, upp och ner och jag hatar det! Jag kan skriva ungefär 2000 rader i detta inlägget för att få ut alla mina kännslor men skulle det ens vara värt det? Jag är sådär trött hänging och uttråkad det är sent på kvällen jag borde inte va pigg, energifull och inte uttråkad, eller hur? Men endå så kan jag inte få mina ögon att stängas jag är inte trött på det sätter jag tror jag är mer trött på dagarna som går, det går snabbt som tur är jag orkar inte med segt med endå domma sista dagarna vill jag ska gå långsamt.. väldigt långsamt. För ja snart så händer det där tråkiga igen, som får mig att gråta, gå runt med huvudet nere och inte skratta åt allt som jag brukar, och jag längtar inte alls nej verkligen inte! Jag har ingen som helst anning varför jag skriver allt här, men när jag började blogga så var det ju till för att få ner alla mina kännslor men nu känns det som om jag skriver såhär långt så kommer endå ingen läsa, har jag rätt? Nu ska jag gräva ner alla mina kännslor i en dagbok... hur låter det? GLÖM INTE DETTA INLÄGGET!


kommentar
Postat av: Anonym

vad bra blogg. vad heter texten du har? :)

2009-10-02 @ 08:03:05
URL: http://sandibel.blogg.se/
Postat av: FEBB

du får inte gråta!! och haha nej men jag fattar. svara på kommentarer, var aktiv! :)

2009-10-02 @ 09:46:16
URL: http://febb.blogg.se/
Postat av: Anonym

snygg bild!

2009-10-02 @ 10:02:27
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Ebba<3

du har jätte bra blogg!<3

2009-10-04 @ 15:29:49

Innan du kommenterar:
- Jag gör inga designer på beställning om du inte är villig att betala ett pris på 20-200kr.
- jag gör alla mina designs i Paint shop pro 9
- jag granskar alla kommentarer innan de visas på bloggen.
- Tack så mycket för kommentaren

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras ej)

Din hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0