Mrs.Officer


Hihi, Bra för att Matilda hatar denna bilden

SHAA SHAA BITCHES! ;) Johanna skriver!

Ne, jag skojja. Jag är ingen fjortis, jag är den i tönten i sverige keps på bilden. en fotbollsnörd är jag.
Jaja, idag har jag och Matilda varit i skolan. Vi har en enda lektion tillsammans (spanska) och idag skulle vi göra en pjäs framför hela klassen ( min favorit? NOT!) Jag börja typ gråta. hahah,. Iallafall de gick jätte bra! :D

Ni som är intresserade så kan jag skriva lite om min dag som jag gjorde förra gången ;)

Iallafall, Jag hade gympa på morgonen, vi hade höjdhopp och sånt. Jag ville inte hoppa framför hela klassen så jag och alla andra tjejer i min klass (vi är bara 6 stycken) stannade kvar och hoppade när alla killar hade gått och dushat. Haha, jag klarade 90 centimeter saxning! hahah, Bra va? vet;)

Sen hade jag svenska, vi tittar på bröderna lejonhjärta :) vi har precis läst ut boken så nu slipper jag att läsa högt! YES! haha. Sen hade jag spanska, där hade vi en pjäs. Efter de lunch, maten var faktiskt god! sen satt jag och pluggade NO, för nästa lektion var No prov! blää, gick skit. Efter provet gick jag med sebastien, Timmie och JOnas till maxi. Satt på Sebastiens rygg hela vägen ner och gjorde så att han tappade sin keps så han var tvungen att böja sen ner och då stoppade han hela trafiken! haha, så jag fick ta på mej kepsen så att han inte skulle tappa den igen ;) Då såg jag cooool ut :D nja inte så. sen var de matte. gick la bra? ;) Ja har världens roligaste humor de är allt jag kan säga om den lektionen. haha

Hoppas ni har haft en bra dag, de har jag haft! :) Ha en bra kväll! för de kommer jag ha med mina plugg-böcker ;)

hahah, Matilda slänger nog in ett inlägg senare, eller så gör jag de... vem vet? ;O


P.S
Rubriken heter så bara för de är en låt jag har på hjärnan! haha


kommentar
Postat av: Evelina

Roliga bilder :D

2009-10-16 @ 21:15:00
URL: http://silverninas.blogg.se/

Innan du kommenterar:
- Jag gör inga designer på beställning om du inte är villig att betala ett pris på 20-200kr.
- jag gör alla mina designs i Paint shop pro 9
- jag granskar alla kommentarer innan de visas på bloggen.
- Tack så mycket för kommentaren

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras ej)

Din hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0