Hello beautiful, how's it going?





Jag älskar att du är min, bara min.
Jag saknar sommaren , när allt var lätt i olofsbo och grötö
Jag önskar att vi kunde få sommaren tillbaks, och ha dubbelt så mycket kul, om det går.
Jag vill ha dig vid min sida, nu.
Jag gillar när du ler mot mig, och säger Matilda det är okej.
Jag hatar när vi är små arga på varandra, och ingen av oss vill ge oss även om vi vet att det var vårat fel.
Jag tycker du är underbar, den bästa vännen.
Jag kommer aldrig glömma våra minnen, fulla på cola, gråtandes på mcdonalds, springandes på backsidan, allt.
Jag kommer alltid komma ihåg när jag vi kom springandes mot varandra utanför ditt hus, dagen jag kom hem.
Jag tror att du är en av dom bästa i mitt liv.
Jag förstår inte hur du kan stå ut med mig vid mina värsta dagar,min svåraste dagar när tårarna bara rinner.
Jag vet att du förstår mig även när jag är helt knäpptyst, och det älskar jag.
Jag vet att du är en av dom bästa i mitt liv
Jag älskar dig helt enkelt.

kommentar
Postat av: Johanna'

HOLY SHIT! MATILDA! Jag älskar dej med hehe (A)

Jag skriver på msn ;)

2009-10-14 @ 18:09:25
Postat av: Johanna

söta bilder :)

2009-10-15 @ 10:32:54
URL: http://passepartout.webblogg.se/
Postat av: Anonym

kan inte du visa upp din garderob och några av dina favorit plagg? =)

2009-10-15 @ 18:15:37
Postat av: Anonym

kan inte du lägga upp en bild på din garderob och några av dina favorit plagg? =)

2009-10-15 @ 19:59:56

Innan du kommenterar:
- Jag gör inga designer på beställning om du inte är villig att betala ett pris på 20-200kr.
- jag gör alla mina designs i Paint shop pro 9
- jag granskar alla kommentarer innan de visas på bloggen.
- Tack så mycket för kommentaren

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras ej)

Din hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0