000000






Ibland undrar jag om tårar tar slut, om längtan efter någon minskas men för tillfälet verkar det inte som det. Jag trodde det skulle bli lättare denna gången men åter igen känns allt fel, skit jag orkar inte le jag orkar inte skratta och jag orkar verkligen inte sitta och skriva massa glada ord, meningar och inlägg på bloggen så ni får stå ut med detta. Mormor och Morfar var nyss över med kanelbullar, eftersom det är kanelbulle dagen. Resten av dagen ska spenderas i mitt rum medans jag fixar mina kläder, nere vid teven medans jag och johanna sitter och kollar på HSM3 och äter kanelbullar och jag dricker mölk. Och i min säng där jag kommer ligga hälften av dagen. För det är såhär.När jag går upp och in i mitt rum, ser ett kort på Amanda eller går in i hennes rum då faller en tår, och när jag gråter får jag huvudvärk och när jag får huvudvärk blir jag trött.  Med detta inlägget säger jag adjö och att ni mina trogna läsare ska göra mig lite gladare, rösta här!?

kommentar
Postat av: S A N D R A

shit vad fina ni är seriöst!!!!

2009-10-04 @ 17:55:33
URL: http://elmacobanan.blogg.se/
Postat av: HANNAH

ÄLSKAR.. ÄLSKAR DITT HÅR :D

2009-10-05 @ 13:26:42
URL: http://hannahborg.blogg.se/

Innan du kommenterar:
- Jag gör inga designer på beställning om du inte är villig att betala ett pris på 20-200kr.
- jag gör alla mina designs i Paint shop pro 9
- jag granskar alla kommentarer innan de visas på bloggen.
- Tack så mycket för kommentaren

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras ej)

Din hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0