Öckerö


Gammal bild! Men jag tänkte att de blir roligare ifall de blir en bild iallafall!

Hejsan, Detta är Johanna som gästbloggar igen. Idag har vi varit på öckerö och skulle ha hämtat ett par skor matilda har beställt (från bloggshoppen!) men post-kontoret var stängt. det öppnar klockan 15, så David (Matildas farbror) Köpte fisk och bjöd mej på glass! Sen åkte vi och tankade också. Nu håller vi på med maten, det blir kycklingsallad. Jag har gjort pastan och Matilda skiver kyklingen i bitar och Adrian (matildas bror) skärde äppelbitar. Nu väntar dom på mej så nu får jag gå in igen! ;) Hoppas ni har haft en bra dag Hitils! Det har iallafall jag haft. 

kommentar

Innan du kommenterar:
- Jag gör inga designer på beställning om du inte är villig att betala ett pris på 20-200kr.
- jag gör alla mina designs i Paint shop pro 9
- jag granskar alla kommentarer innan de visas på bloggen.
- Tack så mycket för kommentaren

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras ej)

Din hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0