Welcome back.




Bjuder på två jätte bra bilder där man verkligen ser vad jag har på mina ben? Jag kom iallafal på att ni inte har fått se mina underbara tights från zara, ska inviga dom på fredag, kanske.

Nu har jag bytt tillbaks till Blogg.se det var kul att ändra lite men det känns bättre här, så nu kör jag igång bättre uppdatering och mer av vad ni vill se, så vad vill ni se? Nu ska jag gräva ner mitt ansikte i löv, och försöka trycka in alla namn i min hjärna, får se hur det går till. Hoppas ni trvis här igen!
& Designen är lite 50/50...

kommentar
Postat av: Anonym

sv: vad snäll du är, tack!:) du är ju supersöt också!:) vad gör du idag?

2009-09-03 @ 08:04:39
URL: http://basicbecka.blogg.se/
Postat av: Catrine

Så fett coola! Verkligen skittuffa :D Liknar ridbyxor lite grann :D<3

2009-09-03 @ 14:06:42
URL: http://catrinek.blogg.se/

Innan du kommenterar:
- Jag gör inga designer på beställning om du inte är villig att betala ett pris på 20-200kr.
- jag gör alla mina designs i Paint shop pro 9
- jag granskar alla kommentarer innan de visas på bloggen.
- Tack så mycket för kommentaren

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras ej)

Din hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0