Bildenkanjagförklaramedtusenord!



Åh. Dagarna är näst in till perfekta här och nu. Dels för att amanda är hemma och dels för att jag är glad, lycklig tjohej! Men som ni kanske har märkt är inte bloggningen det viktigaste just nu, i domma tre veckorna kommer bloggningen vara dålig, jag ska försöka men jag vill spendera så mycket tid jag kan med min syster. Men jag bloggar självklart! Klippte till min lugg idag, tjena mittbena! Trivs och så, ni får se bild sen på min lugg eller är det ens en lugg nu? jag skulle kunna skriva tusen rader men skulle ni ens läsa det då? Jag är på sånt skriv humör att jag kan rabbla ner allt i mitt liv, det dåliga och det bra. En sak jag ska säga är att jag ska fortsätta blogga! hur kunde jag ens tänka på att sluta, även om kommentarerna suger jag har läsare och det är ju det som är viktigt, och att jag bloggar för jag vill och att det är kul, jag älskar det! Nu ska jag springa ner till den stora teven och bänka mig framför idol, låter bra va? vi har nyss ätit hos mammas syster och familj, låter ännu bättre va? ChaoChao!

kommentar
Postat av: Catrine

Bra att du inte slutar :)

2009-09-17 @ 15:24:20
URL: http://catrinek.blogg.se/

Innan du kommenterar:
- Jag gör inga designer på beställning om du inte är villig att betala ett pris på 20-200kr.
- jag gör alla mina designs i Paint shop pro 9
- jag granskar alla kommentarer innan de visas på bloggen.
- Tack så mycket för kommentaren

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras ej)

Din hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0