We both now you're dead wrong.




spanska provet gick super, och jag har noll läxor idag det firades med tre gifflar med saffran smak, jag har la nämnt att jag har varit galet sugen på lussebullar?  Nu ska jag njuta ännu mer, genom att kolla på 90210, känner att huvudvärken börjar komma tillbaks somvanligt, inte bra.

-Och det som verkligen gjorde min dag var att läsa ett väldigt (så fint att det inte går att beskriva) inlägg på min systers blogg, jag blev tårögd och insåg hur mycket jag saknar henne..-

kommentar

Innan du kommenterar:
- Jag gör inga designer på beställning om du inte är villig att betala ett pris på 20-200kr.
- jag gör alla mina designs i Paint shop pro 9
- jag granskar alla kommentarer innan de visas på bloggen.
- Tack så mycket för kommentaren

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras ej)

Din hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0