The best gästblogg in the world



Haha, En gammal Bild :) Johanna gästbloggar om ni undrar. Min och Matildas dag har varit mysig:) Jag sov här inatt för mina föräldrar var borta. Det började med att när klockan var 7 halv 8 imorse så knallade jag in till Amandas rum där matilda låg i sängen och lyssnade på musik. Vi lyssnade en stund tillsammans, sen gick vi ner med hennes dator och satte oss i soffan och titta på tv och hon var inne på datorn, Då somnade jag om. När jag vaknade igen åt vi frukost. Sen har dagen bara gått. jag gick hem till mej en stund, sen gick vi ner till fanny och lånade high school musical 3 som vi ska titta på  ikväll. ;) Nu sitter vi i soffan igen och jag har tagit upp min dator hit. klockan 8 ska jag hem till mej och dusha sen ska jag komma upp hit igen och måla naglarna och titta på high school musical 3  ;) Jag sover här i natt med.  Imorgon är de skola, både jag och Matilda känner för att skolka men de kan man ju inte göra! Inte nu när skolan är på allvar. Hoppas ni har haft en bra dag och ha en fortsatt bra dag! ;) Och snälla, för att få min lilla Matilda på ett lite gladare humör så får ni jätte gärna rösta på henne här.

De skulle betyde skiiiit mycket för henne! ;)


kommentar

Innan du kommenterar:
- Jag gör inga designer på beställning om du inte är villig att betala ett pris på 20-200kr.
- jag gör alla mina designs i Paint shop pro 9
- jag granskar alla kommentarer innan de visas på bloggen.
- Tack så mycket för kommentaren

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras ej)

Din hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0