rock'on



Jag vet inte, jag har varit helt bortkopplad från världen idag. Har bara nickat jag och nej och svingat hit och dit. Dansen gick sådär, ramlade och snubblade åter igen för att jag var bortkopplad likaså med fotbollen.. konstigt nog är jag inte lika ledsen som jag var igår, fast nära. Dagen blev lite bättre när jag fick reda på en sak, likaså igår kväll. Nu ska jag träna löv sen ja sen väntar sängen på mig och för en gångs skull känns det lockande..

Vill ni få mig på bättre humör tryck här då! Och om ni vill lyssna på en bra låt tryck här!

OCH IMORGON DÅ SMÄLLER DET SÅ LÄGGER JAG UPP EN OUTFIT BILD IGEN, ÄNTLIGEN, ELLER?

kommentar
Postat av: ampelos

snygg!

2009-10-05 @ 22:30:59
URL: http://ampel.blogg.se/
Postat av: hannah

Jag älskar det! Va glad för ditt hår, sjukt vackert!

2009-10-06 @ 19:22:26
URL: http://hannahborg.blogg.se/

Innan du kommenterar:
- Jag gör inga designer på beställning om du inte är villig att betala ett pris på 20-200kr.
- jag gör alla mina designs i Paint shop pro 9
- jag granskar alla kommentarer innan de visas på bloggen.
- Tack så mycket för kommentaren

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras ej)

Din hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0