Memories



Låten får mig att tänka på när jag och min mamma åkte till carmel i den varma solen,taket nere, vinden i håret och min röst sjungandes till låten.
Låten får mig att tänka på San Diego, när vi åkte i våran stora bil till en resturang och solen var påväg ner.
Låten får mig att tänka på sommaren, med sol och inga bekymmer.
Låten får mig att tänka på dom första veckorna när jag kom till Sverige, igen.
Låten får mig att tänka på när tiden var som svårast i Sverige.
Låten får mig att tänka på Sommaren 2008 när vi var i USA och solen lyste upp hela seaside, carmel och monterey.
Låten får mig att tänka på när jag och min bästa kompis Samantha åkte till San francisco zoo.
Låten får mig att tänka på när jag och min syster låg vid poolen i New Port beach.
Låten får mig att tänka på när jag och min vän dansade i mitt garage, i usa.
Låten får mig att tänka på USA, helt totalt när jag och min syster hade det kul.
Låten får mig att tänka på mig och Johanna när vi sitter och skriker ut orden ur låten
Låten får mig att tänka på när jag och Johanna lyssnade på hela albumet på november lovet 2008

kommentar
Postat av: Johanna

vilken fin bild!

2009-10-26 @ 09:32:07
URL: http://passepartout.webblogg.se/

Innan du kommenterar:
- Jag gör inga designer på beställning om du inte är villig att betala ett pris på 20-200kr.
- jag gör alla mina designs i Paint shop pro 9
- jag granskar alla kommentarer innan de visas på bloggen.
- Tack så mycket för kommentaren

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras ej)

Din hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0