Johanna Gästbloggar Igen.

Nu har Matilda ätit kvällsmat hos oss, Hon skulle också sova här ifall hon inte hade börjat 8:35 Imorgon (buhu)
Vi åt någon jätte god bacon grej och Matilda repeterade flera gånger, ''Mmm, detta var mycket goare än bara mackor'' haha;) Vi hade fotbollsträning idag, (jag gjorde självmål om ni undrar) men Matilda var inte med så mycket för hon hade ont i magen. De var riktigt synd om henne. I skolan idag så träffade jag matilda en gång och de var när vi hade spanska och då var Matilda på strålande humör och hade tusen saker att berätta, så jag var tvungen att säga till henne att vara tyst *hehe*. Om Ni vill veta lite om min dag så har den varit strålande! Jag och Emelie ( klass kompis ) gick runt i skolan och stötte på en nia, och hela dagen hade jag gått runt och sagt Hola amigo grandé ( vet inte hur de stavas) och när vi träffade på en nia, så var jag väldigt nära på att säga de igen. Jag sa HOLA sen blev de bara amigoeihgndji. Så när jag skulle säga hej till han så lät de ungefär såhär:
Hola amigoeihgndji, hahha och han tittade på mej och allt! han måste tycka att jag är helt knäpp ( fast de är jag ju?) Och Emelie hon börja as garva! hahhaha. Sen på skolgården idag så var de nån typ av sumo brottning grej för typ ungdomsnykterhetsförbund. Haha, de var jätte kul att titta på! kom nästan försent till en lektion för att jag fastnade! haha, Nu ska jag återgå till läxor..... Och städa mitt rum, sen ska vi sätta upp en extra säng så att Matilda kan sova här när hon vill ( och jag får bredare säng JIPPIEHOO ) haha, hoppas ni har haft en bra dag! ;)



P.S RÖSTA PÅ MATILDA! HON ÄR SÅÅÅÅ VÄRD DET! ;)

/ Johanna.


kommentar

Innan du kommenterar:
- Jag gör inga designer på beställning om du inte är villig att betala ett pris på 20-200kr.
- jag gör alla mina designs i Paint shop pro 9
- jag granskar alla kommentarer innan de visas på bloggen.
- Tack så mycket för kommentaren

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras ej)

Din hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0