I swear, you're beautiful



Städat hela dagen, imorgon kommer mamma hem igen och inte nog med det presenter till mig som tex. något som kommer göra bloggandet tusen gånger roligare. just nu njuter jag av den kalla vinden som kommer in igenom fönstret och den söta lukten från rökelse, 15 kr på indiska? Nog om det, redan fredag imorgon veckorna går så snabbt, men endå inte för snabbt och om nån vecka är det lov, det känns som det kan behövas. Nu ska jag återvända till mitt teve program, sen lite senare blir det lite mer plugg. Förresten vad tycker ni om min syrras tatuering? Jag är iallafal lite små avis.

Och jag fick en kommentar angående mitt garderob, som tex. favoritplagg jag ska definitivt lägga upp kort på det, i helgen.

kommentar
Postat av: E M E L I E J R [en personlig fotoblogg]

Du? Jag är så jääääääääääävla avundsjuk! o:

Och jag måste vänta tills jag är 15 innan jag får tattuera mig, tiden måste gå fort (: ^^

Berätta vad du fick sen, på bloggen! (y' <3

2009-10-15 @ 20:26:44
URL: http://emeliejr.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hoppas du får en toppendag.

2009-10-16 @ 08:57:27
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Innan du kommenterar:
- Jag gör inga designer på beställning om du inte är villig att betala ett pris på 20-200kr.
- jag gör alla mina designs i Paint shop pro 9
- jag granskar alla kommentarer innan de visas på bloggen.
- Tack så mycket för kommentaren

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras ej)

Din hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0