Hemma från Olofsbo...







Lördag: Oh, solen var kokhet, och vi spenderade mest av dagen ute eller hela dagen ute, köpte mat på tempo? jag lovar er vi var där 4 gånger och vi skämmde ut oss iallafal 3 av 4. Och dom bjöd även på Noblesse och jag visste inte att det var choklad så jag åt det, sedan kännde jag är inte detta choklad och vi började skratta så hela affären hörde oss, sedan köpte vi vatten melon och sätte oss på altanen och proppade i oss, solade och såklart sommnar vi, trust me när vi vakna vi var förfarao svettiga, längesen solen har varit så varm och allt. Vi åkte även till fyren det var otroligt fint med havet och allting. men en sak som störde livet ur oss, var på vägen dit när vi cyklade så flög massor av flugor på oss. hela tiden! Vi sommnade väldigt tidigt men det var riktigt skönt, en lyckad dag!

Söndag:
Vaknade halv åtta läste lite sedan tog vi en cykeltur runt olofsbo, sedan åt vi den goaste frukosten på länge, Jordgubbar, ägg, kötbullar, frallor ja låter det inte underbart? vi åkte en säng till havet och solade och nej inte badade, jag och Johanna bestämmde oss för att inte bada vi ville spara det till sommarlovet, hiih men vi hade det riktigt mysigt, sedan åt vi lunch och sedan solade vi och sommnade då med, så nu är jag ganska brun och vi hade det riktigt skönt!

hela denna helgen har varit underbar
och det jag skrev var verkligen inte allt och jag har många mer bilder, men ni får nöja er, jag vill tillbaks det har varit så otroligt kul & härligt!


kommentar
Postat av: J

Jag har haft det jätte mysigt! Detta måste vi göra om! Haha, Älskar dej lilla Bobboo! :)

2009-05-31 @ 20:49:28
URL: http://jsofiie.blogg.se/
Postat av: Olivia

hihi tack!

2009-05-31 @ 20:54:32
URL: http://ulivia.blogg.se/
Postat av: E I M J

Gud vilka fina bilder, ser ut att ha haft jättekul :D

2009-06-01 @ 09:45:06
URL: http://eimj.blogg.se/
Postat av: Anonym

Super snygga bilder! ;)

Ni verkar ha haft det jättekul tillsammans...!

2009-06-01 @ 14:38:17
Postat av: Vera

åhh vilka fina bilder!!

2009-06-03 @ 21:32:43
URL: http://veraronngard.blogg.se/

Innan du kommenterar:
- Jag gör inga designer på beställning om du inte är villig att betala ett pris på 20-200kr.
- jag gör alla mina designs i Paint shop pro 9
- jag granskar alla kommentarer innan de visas på bloggen.
- Tack så mycket för kommentaren

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras ej)

Din hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0