Simply Beautiful...


Foto: Matilda/TildaD(jag) | Modell:Sandra.

Åska, ja vädret är inte lika bra som det var innan imorse/förmiddags var det underbart varmt och skönt, sedan blev det kvävt och jag viste att det skulle bli åska. sånt gillar inte jag till 100 %. På väg hem började det regna stora feta regn droppar & åska. jag sprang hem i slutet. Nu ska jag snart till tandläkaren hoppas mina tänder är på topp, huhu.

Imorgon är dedt talangjakt i skolan, jag är dock inte med. för jag är klumpig och om jag hade varit på scenen hade jag säkert rammlat, det är för dansen eller något annat. och för sång, inte min sak kan verkligen inte sjunga seriöst. haha. så jag kommer sitta i publiken och heja på mina kompisar. Och på torsdag är det Vårfest vi i våran klass ska hålla chokladhjulet. Jag kommer ihåg innan jag flytta till USA var jag med på scenen på värfesten, med Fanny & Johanna, vi dansa till en indisk song typ bombay dreams eller något liknande min första och sista gång. haha.

Nu har jag brottom jag  som sagt tandläkaren! :)

kommentar
Postat av: Becka

åh, vad fin den bilden blev ;)



Bästa fotografen (A) <3

2009-05-26 @ 17:54:17
URL: http://beckaolund.blogg.se/
Postat av: Sandra

Grattis! Du är en av finalisterna i fototävlingen! =)

2009-05-26 @ 19:05:07
URL: http://thetwilightsaga.se

Innan du kommenterar:
- Jag gör inga designer på beställning om du inte är villig att betala ett pris på 20-200kr.
- jag gör alla mina designs i Paint shop pro 9
- jag granskar alla kommentarer innan de visas på bloggen.
- Tack så mycket för kommentaren

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras ej)

Din hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0