New moon poster & a tired me!


Ja, ni ser rätt det är den riktigta New Moon planschen!  Nu känns det inte långt kvar till den kommer ut, och vad jag längtar! Jag menar, sen inte postern helt amazing ut, alla är så... perfekta!

Nu har jag praoat i två dagar,
och idag var den sista, jag är jätte trött och orkar inte göra någonting, ska försöka dra mig ner till köket iallafal, förlåt för dålig uppdatering, och inga roliga inlägg eller bilder, sånt dåligt väder så man inspireras inte, men det kommer, ja det kommer. Imorgon är det vanlig dag i skolan, inte så kul känns jobbigt men ganska kort dag, ska till och med till tandläkaren, tjoho va kul! nu ska jag försöka trippa ner till köket min mage gurrar!

kommentar
Postat av: Becka

Håller med dej :)

2009-05-19 @ 18:02:32
URL: http://beckaolund.blogg.se/
Postat av: Daniela <33

Frågestund på min blogg, fråga gärna en ELLER

flera frågor! <33

// Daniela :)

2009-05-19 @ 18:43:56
URL: http://danielabengtsson.blogg.se/
Postat av: Daniela <33

tyvärr råka jag ta bort inlägget " FRÅGESTUND"

så det går tyvärr inte att fråga nu!...SORRY!

// daniela

2009-05-19 @ 18:51:59
Postat av: Lisa [ENDASTLISA]

Hej sötis! Kolla in hos mig, massa nya bilder, inlägg och sådant kommer dyka upp :o)



Lägg gärna till mig på bloglovin också, så du itne missar nått kul! :D <3

2009-05-20 @ 15:05:46
URL: http://endastlisa.blogg.se/

Innan du kommenterar:
- Jag gör inga designer på beställning om du inte är villig att betala ett pris på 20-200kr.
- jag gör alla mina designs i Paint shop pro 9
- jag granskar alla kommentarer innan de visas på bloggen.
- Tack så mycket för kommentaren

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras ej)

Din hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0