Wonderful'


Jeans Leggings - Gina, T-shirt - är inte säker. jeansjacka - Top Shop, Halsduk - H&M
idag var solen framme igen, och nu är det entligen Vår!
jag är överlycklig och man märker verkligen det. Skolan var okej på lunch rasten, hoppas jag och mina kompisar hopprepp. det var riktigt kul, Youtube video kommer av det senare. lite meningslöst men endå, ni får la se.
Sen efter skolan var jag med Sandra & Rebecka, vi hade det riktigt mysigt, gick ut och köpte glass. så gott & Längesen man åt glass (brukar inte äta det) så det var lyckat sen gick jag hem, och då gick jag och min mamma ut och sprang. det var riktigt skönt och med musik i öronen går det super bra, fast jag var tvungen att gå ibland (man måste ju börga nånstans) så jag är nöjd och det gjick snabbt med. sen gick jag till johanna, och var med hon vi gick till mej och åt lite gott. och sen hade riktigt kul spelade kort och min Mamma kom in och vi fick ett stort skrattanfall hon trodde vi var nykära.båda bar vaa? och mamma sa men matilda jag ser att du blir röd om kinderna!  ugh, jag är inte kär! hah, sen gjorde vi  en glass grej på Bilddagboken, och gud det var roligt!
så typsiskt oss, satt och skratta hela tiden, om typ allt, det var typ sånt här jag hade sagt som var på testet
''Äter du fortfarande?''
'' kom aboard, det gungar här med''
'' FUSK''
'' Du knackade på fel dör, kom hit''
Och massor mer, riktigt kul.
sen nu ska jag ta mej och duscha mej lägga mej tidigt och skönt!
Hoppas ni har haft en bra dag'


kommentar
Postat av: JohannaSofiiie

Hahah, Shiiit vad kul de var! <3 Såhär kul har vi inte haft på läänge! <3

Hoppas de fortsätter imorgon=)



Älskar dej!

2009-03-18 @ 20:48:18
URL: http://johannasofiiie.blogg.se/
Postat av: Alexandra

SV: tack så mycket:D gud vad kul att du tyckte dom var roliga:D



söt outfit älskar jeans leggings:)

2009-03-18 @ 22:24:42
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/
Postat av: Elinor

Sv: aha , vad kul.

2009-03-19 @ 15:41:35
URL: http://santippa.blogg.se/

Innan du kommenterar:
- Jag gör inga designer på beställning om du inte är villig att betala ett pris på 20-200kr.
- jag gör alla mina designs i Paint shop pro 9
- jag granskar alla kommentarer innan de visas på bloggen.
- Tack så mycket för kommentaren

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras ej)

Din hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0