What a Boring day, I say!


idag har jag bara suttit, hemma framför min dator, och fixat runt med min blogg lite & sånt.
sen åt vi Hemalagad Thai-mat, jag må säga, min Pappa kan Laga mat!
sen när kvällen närmade sej frågade jag Johanna, om hon ville gå ut med mej lite och då börgade allt det roliga, så det blev ett ja, vi gick ut i circa 15 minuter och pratade&Kort, Sen ''såg'' hon en man, som gick och när hon blinka var han borta, så sa hon det till mej och jag kollade runt efter tio sekunder börgade jvi skrika och springa till mitt hus, sen skulle johanna hem och äta, och jag skulle med äta, riktigt mumisgt var det, rostat bröd, med kycklings moja på. sen möte johanna mej på vägen. Rädd som jag är vågade jag inte gå 500 meter själv, och då berättade hon om en jacka som var läskig i ett garage, när vi gick förbi garaget, jag bara vart är den? och sen kollade jag in och Aaaaa. vi Skrek och sprang till hennes hus. riktigt roligt varre, sen kollade vi på One Tree Hill , of course. så bra men jag blir verkligen arg på det ibland och så ni skulle sett os när vi kollade på det. men nu är klockan mycket, och jag har dans & sen ska jag kolla på Bua cup, (Johanna&några mer spelar) med Becka, mysigt blir det.
tack för en bra kväll johanna <3

GodNatt, hoppas ni gillar min nya layout, jag älskar den <3


 


kommentar
Postat av: JohannaSofiiie

Hhaha, Fy Faan va kul de var! =)

Jag har inte haft så kul på lääänge! =)

Och jag älskar din header. Den är skit fin! =)

ÄLSKAR DEJ! <3

2009-03-08 @ 10:01:30
URL: http://johannasofiiie.blogg.se/
Postat av: becka

Älskar din header! :)

2009-03-09 @ 09:29:06
URL: http://beckaolund.blogg.se/
Postat av: towe

SnYgG

2009-03-10 @ 12:42:38
URL: http://toweshellokittyliv.blogg.se/

Innan du kommenterar:
- Jag gör inga designer på beställning om du inte är villig att betala ett pris på 20-200kr.
- jag gör alla mina designs i Paint shop pro 9
- jag granskar alla kommentarer innan de visas på bloggen.
- Tack så mycket för kommentaren

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras ej)

Din hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0