Sun, Wind, Grötö.


Usha, vad mysigt man kan ha det, nu har jag då varit i grötö [ 2½ årsen jag var där] och vi hade det riktigt mysigt.

Jag, Amanda, Mark, Mamma och Pappa åkte in till göteborg lite sen tog alla utom mamma bil färgan, till uhm, någon Ö.
Och så tog jag lite kort på amanda och mark på den Båten, sen var det en sån liten (liten och liten) till Grötö, det var riktigt fint, och skönt, Solen lyste, vinden sväpte in mej i mina drömmar, och ljudet av vågorna. Vi kom till Grötö, och Farmor & Farfar kom och hälsade, sen gick vi till huset och delade på oss, Jag Mark Amanda och pappa gick ut och gick lite vi hade riktigt kul, jag tog massvis av kort och så satt vi på bryggan och bara satt. men amanda och mark gjorde lite annat. sen gick vi till stranden och kollade på stenar (Haha) Och så kastade vi mackor? (platta stenar) och jag gorde det! (första gången) Sen gick vi upp till huset och åt korv, och lite annat. (macka med köttfärs i) sen var det hem. så nu sitter jag här och ska snart gå till min älskade johannas kalas, sen ikväll vet jag inte vad som händer säkert johanna men vem vet.

kort kommer snart för nu har jag brottom, Ni får kort ikväll.

<3

kommentar
Postat av: JohannaSofiiie

vilken fin bild! =)

Jag saknade dej! de verkade som att ni hade jätte kul! =)

2009-03-21 @ 18:10:15
URL: http://johannasofiiie.blogg.
Postat av: Della

sv: ah oke :)

vad ska du göra ikväll då?

2009-03-21 @ 18:33:53
URL: http://dellas.blogg.se/
Postat av: Della

Okej kul :)

Ska nog fixa rummet hela dagen.

2009-03-21 @ 20:06:30
URL: http://dellas.blogg.se/

Innan du kommenterar:
- Jag gör inga designer på beställning om du inte är villig att betala ett pris på 20-200kr.
- jag gör alla mina designs i Paint shop pro 9
- jag granskar alla kommentarer innan de visas på bloggen.
- Tack så mycket för kommentaren

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras ej)

Din hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0