LayoutLayoutLayout

Fan, Fan, Fan!
Skola imon, orkar verkligen inte & jag har precis gjort en ny Layout men den är bara tillfällig om ni har några tips hur min nya layout ska se ut Färger eller sånt, snälla kommentera. det hade hjälpt mej väldigt mycket.
Så ni får stå ut med dena enkla men endå Snygga Layout, tills jag gör en ny.
men snälla ge mej tips, för mitt huvud är helt Blankt kommer inte på nåt.
Tack för Alla Som Läser&Kommenterar.
nu ska jag ta mej till min säng och Läsa, och såklart somna till Musik, lite blandad lugn musik.
Love, Matilda


kommentar

Innan du kommenterar:
- Jag gör inga designer på beställning om du inte är villig att betala ett pris på 20-200kr.
- jag gör alla mina designs i Paint shop pro 9
- jag granskar alla kommentarer innan de visas på bloggen.
- Tack så mycket för kommentaren

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras ej)

Din hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0