Fearless.

Live like it's your last day.
Dance like nobody's watching
Sing like nobody's listening
Love like you've never been hurt
Live like it's heaven on earth...
_____________________________

Idag tvingade jag mej ur sängen, och skyndade mej till skolan, skolan är som alltid byte platser, Sitter nu jämte Rebecka&Sandra, bra platser men fick inte sitta jämte Johanna (igen) ugh, Hade en Massiv huvudvärk men det gick bort senare. bra va. sen åt vi. gud, alldrig ätit så mycket i skolan innan åt tre korvar med mos & bröd & mängder av Gurk majonäs. Mumms. Sen slöjd, asså jag blir så arg när männsikor gör mej arg. går inte att förklara men jag kokade inom mej och vile bara skrika och säga att dom skulle håla käft. efter skolan åkte jag & Rebecka& Sandra till stan, letade efter en halsduk sen gick vi (ja jag vet gick) till Knalleland, gud vi tog en omväg, men jag hade Miles To Go i väskan så jag gick runt och läste lite. hih. letade efter en halsduk där med, hitta ingen bra. sen hämtade Pappa oss, han var i området. så då ålkte vi till sandra,
det spökar i hennes hus (lovar) vi gorde varma mackor, och lyssnade (högt) på radion. och så hörde vi ett BOM! och vi bara som en reflex skrek och duckade ner och (gömmde oss). sen sa jag, ''Men Gud. Sandra du bor i en lägenhet'' så vi alla gick up. och sandra gick och kollade var det var, och då hade en ljus lykta rammlat ner. helt omöjligt. det enda jag kunde komma på va, det var La Voix hon opera sångaren,och becka sa (Jaa Glaset Sprack).
Scary!

Nu ska jag snart kolla på 90210 med min älskling Johanna.
Sen The Secret life of the american teenager, sen sova.
Scirscor imorgon med skoln, prövade dom. dom passade men det kommer inte gå  bra för mej.
för låt mej säga jag är klumpig och mej på isen låter inte bra.
vi får se hur det går.
nu är det mat, fläskpankacka (med Bacon) 3dje veckan vi har ätit det. men det är ju gott så jag ser inget problem.

Xox, TildaD.


kommentar
Postat av: Sandra

hahah, fyfaan, jaa det spökar värkligen!

hahaha, fast det kunde vart operan med! :O :)

hahah, vi hade skit kul idag!

ily <3

2009-03-16 @ 19:26:47
Postat av: becka

Hihih, Det var roligt! <3

Och det var läskigt när den ramla ner, haaha :D

Och du är så söt när du gör din lilla min (ekorre) :)

Hahha, ily the most.

2009-03-16 @ 20:13:51
URL: http://beckaolund.blogg.se/
Postat av: becka

och just det jag glömde fråga Var det Fearless som var så bra? :D

2009-03-16 @ 20:14:43
URL: http://beckaolund.blogg.se/
Postat av: Della

Sv: Åh, tackar!

Du har en söt blogg du :)

2009-03-16 @ 21:30:42
URL: http://dellas.blogg.se/

Innan du kommenterar:
- Jag gör inga designer på beställning om du inte är villig att betala ett pris på 20-200kr.
- jag gör alla mina designs i Paint shop pro 9
- jag granskar alla kommentarer innan de visas på bloggen.
- Tack så mycket för kommentaren

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras ej)

Din hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0