F E A R L E S S

Skola idag som vanligt riktigt tråkigt må jag säga, imorgon åker jag iväg över helgen längtar att komma iväg även om det bara är en liten stund, men jag har så mycket skol arbete jag måste göra och det är verkligen en Pain in the ass, måste nog ta hem och jobba kul och spendera sin tid att jobba, jag menar jag har fått tillräckligt av det i skolan.
Nu ska jag nog ta och lägga mej efter att ha spenderat efter middagen att städa är jag trött och jag vill bara sova, men först måste jag packa.
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

''Veckans Blogg'' tävlingen är fortfarande öppen för att delta i så, tänk inte en sekund kom igen, gå med i den Här!


kommentar
Postat av: della

sv: oj! va söt din blogg har blivit :)

2009-03-26 @ 22:36:59
URL: http://dellas.blogg.se/
Postat av: mhalin , malta09

svar - tack ! :)

hihi , självklart vill jag vara med ! :) hur ska jag "anmäla" mej ? (a) :)

2009-03-26 @ 22:54:55
URL: http://cconfused.blogg.se/

Innan du kommenterar:
- Jag gör inga designer på beställning om du inte är villig att betala ett pris på 20-200kr.
- jag gör alla mina designs i Paint shop pro 9
- jag granskar alla kommentarer innan de visas på bloggen.
- Tack så mycket för kommentaren

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras ej)

Din hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0