Olofsbo


Nu Gästbloggar jag, Johanna! ;)

Ikväll beger sej Matilda till Olofsbo med Mej, alltså ingen bloggning på länge! Eller de beror på ifall hon tar med sej datorn eller inte.  Vi ska ha så kul! Och jag lovar att hon kommer ta kort ;) Ifall ni är intresserade.
Vi kommer äta Jordgubbar, cykla och äta melon! Haha, Ja de finns så mycket vi ska göra! En sak jag har lovat henne är att vi ska bada i havet... men jag får se hur de blir med det. Jag hatar att bada.

Vi kommer vara borta så länge vädret är bra! ;) Haha, nej men vi är kanske borta en vecka eller nåt!.

Vi ska tälta! Hahahahhahahahah, Oj Oj Oj! fast bara på tomten. Och om man har lite musik i högtalarna går de säkert super!

Haha, Hej då! ;) Ha en... vecka? :D

Nu måste vi fixa våra ipodar med fräsha låtar <3


kommentar
Postat av: angelica - en annorlunda och bättre ung mamma blogg

va fin blogg du har! lägga till varann på bloglovin kanske?=)

2009-06-29 @ 14:50:27
URL: http://enkärlekssaga.se
Postat av: I S A B E L L A

Ha det så bra tilda :D<3

2009-06-29 @ 15:25:10
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Innan du kommenterar:
- Jag gör inga designer på beställning om du inte är villig att betala ett pris på 20-200kr.
- jag gör alla mina designs i Paint shop pro 9
- jag granskar alla kommentarer innan de visas på bloggen.
- Tack så mycket för kommentaren

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras ej)

Din hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0