Inga kort..

Jag blir riktigt irriterad, det går inte logga in på min inloggning, så med det har jag inga absolut noll kort! Jag ska försöka fixa det så snabbt som möjligt men till dess får ni stå ut med inga kort, eller somsagt kort som inte är mina. Idag är det iallafal fortfarande sommarlov! och jag är överlycklig dock är vädret tråkigt men det ska bli fint imorgon igen! Jag vet inte hur jag ska spendera min dag, men det blir iallafal med Johanna. Så nu ska jag försöka städa mitt rum, Hej så länge!

kommentar

Innan du kommenterar:
- Jag gör inga designer på beställning om du inte är villig att betala ett pris på 20-200kr.
- jag gör alla mina designs i Paint shop pro 9
- jag granskar alla kommentarer innan de visas på bloggen.
- Tack så mycket för kommentaren

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras ej)

Din hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0