Have it your way...





~ Ja, vi tog dom FULASTE solglasögona vi hittade! :)

Ohhja! Vilken underbar dag jag har haft
, solen tittade även fram! somsagt var jag med Johanna & Fanny, vi drog till Burger king, och åt lite. men jag säger till er köp in en sådan salad jag köpte, den var icke god, bara brödet och kycklingen, saladen smakade skit. sedan åkte vi till Maxi, som då stängde 10 så vi hade tio minuter på oss där inne. Vi cyklade hem och alla tre var så jäkla frusna, händerna var is-kalla! sen skulle vi kollat på Dumpad, som jag redan har sett men vi stannade och pratade med Timmie, Ludde, och Adam, sen fastande jag vid Luddes hus, så jag stanna kvar medans J&F titta på fotbollsmatchen hos Fanny, Så nu är klockan tio i 2 och kom nyss hem från Luddes hus, jag, han, Timmie och Adam har kollat på uhm, rosa pantern 2, ja den var interesant men vi satt iallafal och skratta riktigt mycket! nu är jag riktigt trött så jag ska krypa ner och sova, Hoppas ni har haft en lika bra dag som jag!  

kommentar
Postat av: broccolie

Tack för din röst:D

2009-06-07 @ 12:20:40
URL: http://broccolie.blogg.se/
Postat av: johanna

Va gärna med i min tävlig, mer om den står på min blogg :)

2009-06-07 @ 12:33:11
URL: http://fotobyjohanna.blogg.se/

Innan du kommenterar:
- Jag gör inga designer på beställning om du inte är villig att betala ett pris på 20-200kr.
- jag gör alla mina designs i Paint shop pro 9
- jag granskar alla kommentarer innan de visas på bloggen.
- Tack så mycket för kommentaren

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras ej)

Din hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0