12'c

Hejhopp, nu har jag och Johanna varit ganska duktiga, vi har varit ute och sprungit i det härliga vädret, jag må säga att det är en riktigt bra start på dagen, dessvärre är det lite moln i himmlen, men för hoppningsvis åker dom bort senare. Jag och Johanna tar bussen ner till stan lite senare, men innan det måste jag laga mat och städa mig riktigt stökiga rum. Jag ska faktist inte köpa något på stan eftersom jag och Johanna åker till el stockholmo nästa vecka, jag sparar mina pengar tills dess! Längtar så mycket,


kommentar
Postat av: Johanna.R

Jag längtar också riktigt mycket!

2009-06-16 @ 11:59:54
Postat av: I S A B E L L A

sv: Varsågod & tack sötis :).

2009-06-17 @ 14:08:08
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Innan du kommenterar:
- Jag gör inga designer på beställning om du inte är villig att betala ett pris på 20-200kr.
- jag gör alla mina designs i Paint shop pro 9
- jag granskar alla kommentarer innan de visas på bloggen.
- Tack så mycket för kommentaren

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras ej)

Din hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0