Yehow.

 


Skorna & Mobilen, la upp dom till dig Amanda ;)

Äntligen är jag hemma, och just nu ligger jag i en nybäddad säng och bara njuter. Imorgon åker jag somsagt igen vidare till Falkemberg, jag ska faktist försöka blogga någon gång men jag har inget internet det är det som är problemet. Jag kanske ska sätta Johanna vid datorn och be henne gäst blogga för mig? vem vet, vi får se. Nu längtar jag bara äfter Thai mat men tills dess ska jag ligga och kolla på massa avsnitt av teve program jag har missat. Men somsagt det är underbart att vara hemma!  ( & Det är något helt koko med min blogg designen och så, men jag vet inte hur jag ska fixa det...)


kommentar
Postat av: Sofia

GUUUD vad snygga skor! :D Och mobil! ;D

2009-07-29 @ 18:03:37
URL: http://soffeloffan.blogg.se/

Innan du kommenterar:
- Jag gör inga designer på beställning om du inte är villig att betala ett pris på 20-200kr.
- jag gör alla mina designs i Paint shop pro 9
- jag granskar alla kommentarer innan de visas på bloggen.
- Tack så mycket för kommentaren

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras ej)

Din hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0