URSÄKTA!

Förlåt för min otroligt dåliga bloggning, men somsagt är jag i Grötö och jag vill inte sitta framför datan 24/7 så ni får nöja er med bloggning då och då. Jag hoppas ni har det bra. Själv har jag det super, vi har åkt båt & firat min farfar så vi åkte till ställen osv. Men nu ska jag gå och kolla på lite teve, senare ska jag bada och så ska vi fortsätta fira min farfar, vi ska äta skaldjur och ha en liten mini fest! Och för att vara ärlig så har jag inte tagit några kort, jag är lite sådär upptagen. men ni får nöja er med lite gammla kort tills dess jag får nya!


kommentar

Innan du kommenterar:
- Jag gör inga designer på beställning om du inte är villig att betala ett pris på 20-200kr.
- jag gör alla mina designs i Paint shop pro 9
- jag granskar alla kommentarer innan de visas på bloggen.
- Tack så mycket för kommentaren

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras ej)

Din hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0