My my.


Foe Faskien för kortet må jag säga. Undvik mig snälla & lägg märke till hur vi båda har flipp-flopp märken på fötterna,sommar!

Jag börjar undra hur jag ska klara mig utan Johanna i två hela veckor? så barnsligt men endå, jag kommer vara en så kallad ''ensam varg'' ush. Hoppas hon kommer till Falkenberg nästa vecka, annars vet jag inte vad jag ska ta mig åt. Jag har med mig över fem böcker, filmer & tidningar och såklart musik, det räcker la? Nu ska jag iallafal sommna till en film, Bloggar lite snabbt imorgon bitti innan vi åker.

kommentar
Postat av: Johanna.R

Matilda, Jag saknar Grötö jätte mycket.

2009-07-25 @ 00:34:21

Innan du kommenterar:
- Jag gör inga designer på beställning om du inte är villig att betala ett pris på 20-200kr.
- jag gör alla mina designs i Paint shop pro 9
- jag granskar alla kommentarer innan de visas på bloggen.
- Tack så mycket för kommentaren

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras ej)

Din hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0