Matilda Bloggar!


Woho, Nu sitter jag på Grand hotel och är uppklopplad på internet, gud vad jag har saknat min blogg. Buhu, men nu funkar det iallafal. Jag tror inte jag kan vara uppkopplad för länge men tillräckligt länge så jag kan skriva lite. Dagarna i Falkenberg har spenderats av att läsa en hel del, gå ut och gå med hunden och ja lite sådannt. Jag har haft det riktigt skönt men jag saknar min Johanna & min blogg (och såklart Amanda&Usa och så mycket mer!), som tur är kommer Johanna imorgon! Som ni ser har jag noll bilder men ni får nöja er, Nu måste jag gå min mage kurrar & vi ska snart äta lax från den där underbara lax affären. Så Hejdå! Jag ska försöka komma in på internet någon annan det, men svara på kommentarer får jag svara på, på lördag! Ha det bra alla underbara, sluta inte kommentera & kolla på bloggen! <3 Jag uppskattar alla er!

kommentar
Postat av: filippa

hej igen.

jag skulle vilja ha ett pris på hur mkt du tar för en header, helst en sån som du har om det är okej :) du kanske inte vill att man ska ha likadant, men om du kan fixa en header till mej vill jag vill gärna ha en sånn rörlig header;) kram

2009-07-27 @ 14:34:31
URL: http://filippajohannalouise.blogg.se/
Postat av: filippa

var med och tävla på min blogg:D

2009-07-27 @ 19:43:02
URL: http://filippajohannalouise.blogg.se/
Postat av: Sissi

Jättefin blogg! :)

2009-07-29 @ 13:54:51
URL: http://enligtsissi.blogg.se/

Innan du kommenterar:
- Jag gör inga designer på beställning om du inte är villig att betala ett pris på 20-200kr.
- jag gör alla mina designs i Paint shop pro 9
- jag granskar alla kommentarer innan de visas på bloggen.
- Tack så mycket för kommentaren

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras ej)

Din hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0