Johanna Gästbloggar fortfarande.

 
Sportfåne!                                                                         Matilda och Hennes Mamma

Japp, Så såg jag ut på Elfsborgs Matchen idag
. Och Matilda MMS:ade en bild till mej idag, på hon och hennes mamma som jag saknar så. Men jag får ju träffa dom på tisdag, då åker jag ner till dom i falkenberg.

Matchen var bra, jag var jätte rastlös och var jätte nära på att börja hem, Men andra halvlek blev bättre då alla målen gjordes för elfsborg. Min kväll kommer spenderas som alla förra kvällar här hemma. Musik, Harry Potter och Datorn.

Hoppas ni har haft en trevlig dag! Hej då!


kommentar

Innan du kommenterar:
- Jag gör inga designer på beställning om du inte är villig att betala ett pris på 20-200kr.
- jag gör alla mina designs i Paint shop pro 9
- jag granskar alla kommentarer innan de visas på bloggen.
- Tack så mycket för kommentaren

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras ej)

Din hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0