OurSong.

Idag va skolan Skit Bara skit.
Vi hade först Prov, och ingen visste om det och han hade inte sagt att vi skulle plugga för att ha det på måndag.
Uhhh, Det gjick åt Helvete för mej.
Ohh,well.
Sen hade Vi Målbok,  Jag, Sandra, Becka, Jasse sat där uppe och jag Pratade om att jag ville ändra världen!
Dom blev lite trötta på det efter ett Tag.
haha.
Sen Syslöjd inte ens det va kul?
Men jag är Äntligen klar med Mitt Körkort.
Efter Skolan Åkte jag & johanna, Sandra & Ellen till stan.
Sen sepererades vi. och jag och johanna gjick lite och köpte en Tröja skit snygg om jag får säga.
och jag hittade den! * Nöjd*
Sen fikade vi med Ellen&Sandra Väldigt mysigt satt och pratade lite och så.
sen efter det gick Vi alla Till Mc'Donalds; haahh, Johanna & Ellen köpte en McFlurry.
och killen i kassan försökte övertala dom att smaka på den nya smaken.
men fega som dom är gjorde dom inte det! (:
Sen skulle Ellen&Sandra hem och jag och johanna gick till ett Café och bara satt där båda halvsov.
sen Hem, Äntligen kändes det som.
Vi va båda ur-trötta.
Och vi båda somna på bussen.
Jag sommnade så mysigt med Taylor Swift i mina öron.
sen nä jag kom hem ått jag Kyckling sen plockade jag in & ut diskmaskinen.
Och då kom mamma up och va överlycklig och sa att vi skulle ut och gå.
Jaja, vi gjick ut.
Väldigt mysigt&skönt.
och så pratade vi lite.
Nu börgar 90210 snart och jag ska ner och värma up lite Té till mej!
Kram, Matilda.


kommentar
Postat av: JohannaSofiie

Tack gummaN! :D

Jag äälskar att du äälskar min tröja! =)

Och jaa du hittade den! <33 =)

Ily!

2009-01-26 @ 21:00:49
URL: http://johannasofiiie.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hahah, det var skit skojj !

Johanna värgrade typ att prova den nya smaken. och det var jätte mysigt på cafeet ! :) <33

Ily!

2009-01-27 @ 21:43:26

Innan du kommenterar:
- Jag gör inga designer på beställning om du inte är villig att betala ett pris på 20-200kr.
- jag gör alla mina designs i Paint shop pro 9
- jag granskar alla kommentarer innan de visas på bloggen.
- Tack så mycket för kommentaren

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras ej)

Din hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0