The Days Go By,

Skolan är som alltid, ganska kul äcklig mat, kan dom inte fixa maten?
Efter skolan var jag tvungen att skynda mej hem min syster, sen åt jag ägg macka och röra, och drack oboy sen satt jag framför datan lite och läste nu är läser jag An it girl novel; Lucky ja, dom är ju underbara men detta ä den sista vi har hemma så jag måste fråga nån i Usa att skicka resten av serien. Sen åt vi Thai mat, Gott, men vi åt från Spice N Rice gillar inte det så mycket, Thai Phat är mycket bättre tycker jag, Men men sen gick jag och mamma ut och gick det var välidgt mysigt me det duggade, men sen nu har jag chattar och kollat på Den rätta för Rosing så dåligt, för aatt var aärligt och Inga absolut Inga snygga killar. Och så har jag kollat på enu mer kort från Oscars gud va fina, här är några som jag tyckte såg jätte fina ut, & klänningarna,
          Jaa, det var några av mina favoriter, men det var så många fina!

Och jag Älskar verkligen Angelinas Stil så enkelt men elegant, och Beyonces Former är så fina i hennes klänning.
 och wow, skulle kunna skriva 100 saker om detta.
Men, Ska gå och Sova nu,

Nite nite dont let the bed bugs bite, seriously'

/ -  Ur Blogger'


kommentar
Postat av: becka

Håller med, fixa maten.

Thai Path äger ju! ;D

Iaf när vi äter där! :P

Och gud vad fina klänningar :)

Love youu! <3

2009-02-24 @ 21:34:00
URL: http://beckaolund.blogg.se/
Postat av: becka

Sv.

Hihihi varsegod kul att ngn behövde dom! :D

Vill verkligen höra ditt rapp på torsdag! <3

Du rappar bäst! :P

ily! <33

2009-02-24 @ 21:59:41
URL: http://beckaolund.blogg.se/

Innan du kommenterar:
- Jag gör inga designer på beställning om du inte är villig att betala ett pris på 20-200kr.
- jag gör alla mina designs i Paint shop pro 9
- jag granskar alla kommentarer innan de visas på bloggen.
- Tack så mycket för kommentaren

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras ej)

Din hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0