Loov!


Lugg Baby'
Igår klippte jag då lugg. jätte nöjd
Och idag var det kort dag i skolan.
Och vi hade Historia prov, gjick la ganska bra.
sen Nu sitter jag här själv lite mysigt.
ska snart gå ner och ta mej själv nåt gott att äta & titta på film.
Mamma & Pappa är inte hemma just nu så man har ju en chans att mysa till det en del.
Har lite huvudvärk med.
Haha, Och sen ikväll kanske jag träffar johanna om jag har tur!
och nu är det Entligen lov!
Men men nu ska jag faktist Gå ner och Fixa till nåt och kolls på film eller Tv.
// TildaBaaby<3

kommentar
Postat av: Catrine

Vad jättefint det blev<3

2009-02-06 @ 15:29:38
URL: http://catrinekarlsson.devote.se

Innan du kommenterar:
- Jag gör inga designer på beställning om du inte är villig att betala ett pris på 20-200kr.
- jag gör alla mina designs i Paint shop pro 9
- jag granskar alla kommentarer innan de visas på bloggen.
- Tack så mycket för kommentaren

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras ej)

Din hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0