Turn It Up Louder.


Vet ni? Jag hat haft en underbar Två dagar, Igår var jag med Bea På stan vi hade det mysigt, Ooh, såg 3 olalas.
Hihi, sen skulle ja hem & då skulle Johanna&Nora prata så jag gjick typ 20 meter framför dom.
Hah, dom fixade det så nu är det 3thingstolove Tillbaks,Och Starkare en någonsin inget kan komma imellan oss.
Så sen drog vi till Stan, Nora ville det. och då hade jag pengar med mej jag köpte 2 midje kjolar på gina.
30 kr & 80kr. vi köpte samma, hihi men det var dom enda som fanns och båda ville ha dom, dom är skit snygga.
sen gjick vi till Nora och provade lite kläder, och lyssnade på Musik&Tog Kort. Så ni får se Kjolarna.
Sen Dansade vi. 3thingstolove' Så det gjorde vi typ hela kvällen & så sjöng vi med.
Hhi, jag låter förfärlig men det är kul. Runt 12 så gjick vi hem och då gjick jag til säng direkt så trött var jag.
Idag Vaknade jag Exact 10 i 9 Och smsade Johanna&Nora, sen möttes vi alla hoss Nora och hade lite kul.
sen Skulle jag äta, Sen nnär jag kom tillbax kollade vi på Tv, Beauty Pagents Gone wrong, eller nåt, det va lite små kul att kolla på, Sen gjick jag och Nora ut och gjick det va skit mysig & skönt att komma ut, Johanna ville inte hänga med.
Sen nu sitter jag här, väntar på att Nora ska ringa. Vi ska va med varan igen, men inte johanna, Fanny Kommer till henne.
Men ja, ska nog Byta om nu, Har fortfarande på mej Yogging kläder.
//-Matilda.

  
 

kommentar
Postat av: Becka

Jaduu, det vill du allt veta vaah? ;)

2009-02-14 @ 14:50:19
URL: http://beckaolund.blogg.se/
Postat av: Becka

Är du arg på mig? <3

2009-02-14 @ 23:01:12
URL: http://beckaolund.blogg.se/
Postat av: Towe

Heej!

Snygga bilder på er!

//towe =)

2009-02-28 @ 08:13:05
URL: http://toweshellokittyliv.blogg.se/

Innan du kommenterar:
- Jag gör inga designer på beställning om du inte är villig att betala ett pris på 20-200kr.
- jag gör alla mina designs i Paint shop pro 9
- jag granskar alla kommentarer innan de visas på bloggen.
- Tack så mycket för kommentaren

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras ej)

Din hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0