Min Dag'


Söndagar är så jäkla sega & inte så värst roliga.
Har suttit framför min kära dator & läst lite.
Har precis börgat på The It Girl Novel #4 : Unforgettable'
Hela den serien är absolut underbar, Och sen nu väntar jag på att Gossip Girl ska komma på. Ohh, lite kul händer idag endå. Och så ska Pappa åka och handla han får köpa en japp till mej jag måste ju ta chansen nu!
om ni vet vad jag menar?, meen jag dena dagen har gåt så Segt. Men vi åt väldigt god mat Pappa Lagade Thai Mat & Mormor & Morfar kom till oss och åt med, det va Lite Små Mysigt. Sen Har Jag kollat på Film. The House Bunny' En riktig Rolig film. Sån en Ganska bra dag har det varit.
Men jag hoppas att min dag Imorr'n blir Roligare.
Men nu ska jag krypa ner i min säng & läsa.
/-M

kommentar
Postat av: regina

Sv: tack=)

2009-02-09 @ 12:53:49
URL: http://reginakm.blogg.se/
Postat av: Kenza fan <3 :')

Hej hej jättesnygg design o så men asso din header, ehm.. du har ju lixom en bild på nån annan däär, nämligen Kenza, (uttal:Kinza) <3 :D det var kritik men bra sådan :D

2009-02-09 @ 15:15:18
Postat av: TildaD

Man Tackar'

Och jaa hon är Så fin&Bilden är Grymm!

& Tack för kommentaren.

<3

From,

Owner Of TildaD'

2009-02-09 @ 22:03:12
URL: http://tildad.blogg.se/

Innan du kommenterar:
- Jag gör inga designer på beställning om du inte är villig att betala ett pris på 20-200kr.
- jag gör alla mina designs i Paint shop pro 9
- jag granskar alla kommentarer innan de visas på bloggen.
- Tack så mycket för kommentaren

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras ej)

Din hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0