Freash'

Hellu', Han inte Blogga igår så nu blir det lite om idag & Igår; Igår var jag & min Underbara Syster Amanda Ute och gjick [Kransmossen] Det var jäte Mysigt, Vi gjick lite vilse & jag ramlade & Amanda Trampade i Trask? Vatten iaf.
Sen Kom vi hem & Gjorde mat, Tortelini, Underbart gott. Sen Var jag med Johanna Vi bakade Muffinsar Hoss Johanna, Dom blev ''Jätte'' Bra, Och dom va skita små (: Men vi vispade grädden för länge så den blev lite smörig, Sen Kom Hennes Mamma hem med Johannas Nya Byrå? Så vi Monterade ihop den, Det gjick jätte bra Suprisingly.
Sen Gjick vi hem till mej & Min Bror skulle baka kladdkaka Så johanna hjälpte till med det & jag satt och proppade i mej Vindruvor, Sen Bestämmde vi att Johanna skulle sova Över, Så jag & Amanda & johanna Tittade på web Sidor, och min syster hittade En underbar & fin Klänning, och hon fick en Lovebox med. Haha, men sen kollade vi på film och så,
En jätte Mysig dag,
och nu idag Onsdag Ska jag och johanna gå ut och gå,Sen vet jag inte riktigt vad vi ska göra, Kort från våran dag i går kommer senare :)
//-M

kommentar
Postat av: JohannaSofiiie <3

Hhaha, Jag har haft en jätte skön dag! =)

Tack lilla stumpan för de! =)

Man kan säga att du räddade min dag eftersom den var helt död.

HHahaha, Jag vet den klänningen var helt underbar som Amanda beställde.

OCH DU SOMNADE JU PÅ FILMEN!

Haha, din lilla filur! =)

Men jag älskar dej för de! <3

PussPuss Eller ska jag säga Pusspådej? ;P

2009-02-11 @ 15:05:42

Innan du kommenterar:
- Jag gör inga designer på beställning om du inte är villig att betala ett pris på 20-200kr.
- jag gör alla mina designs i Paint shop pro 9
- jag granskar alla kommentarer innan de visas på bloggen.
- Tack så mycket för kommentaren

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras ej)

Din hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0