Bam,Bam är allt jag hör.


- Miley Cyrus- Oscars Galan.
Skolan idag var samma som alltid, Slöjd gjick bra. Efter skolan så var jag med Becka&Sandra,
vi lagade Nudlar & Var vid datan,ahaha fan vad vi skrek! Vi kollade på en sån här video ''Spök'' video.

Men jaa det var allt kul det. sen skulle jag hem. åt en underbar ägg macka med räkor och massor,
men jag har en sån huvud värk, jag hör och känner hur det bunkar tog en tablett det har funkat lite om man sitter stil när man ställer sej up Yao, det är allt jag kan säga, sen var det ju 90210, Vilket slut asså, hur kan dom?
man blir ärligt arg. men nu har man ju en stor anledning till att kolla på det nästa måndag, som att jag inte skulle det ändå?
men nu ks jag faktist lägga mej i sängen och sova, skola imon sen vet jag inte vad jag ska göra vi får la see.
En sak vet jag iallfal, jag ska ta mej och titta på alla fina klänningar som dom hade på sej på Oscars galan.
dom är ju sjukt fina, nu längtar jag faktist,
På bilden är Miley Cyrus På Oscars galan, hon var en av dom finaste får jag allt säga.
Tänk om man hade kunnat få tag i en sång fin klänning?
Wow, Det hade varit en Dream Come True.

/- Matilda, Men en huvudvärk som dödar en!

kommentar
Postat av: becka

Hoppas din Huvudvärk går över gumman! <3

Och Vad vi skrek när "spöket" kom ;D<3

2009-02-23 @ 21:46:20
URL: http://beckaolund.blogg.se/
Postat av: becka

Sv.

Hahah Vi skrek verkligen! Hahah och jag skrek för att jag trodde det var läskigt & URSÄKTA om det var drf du fick huvudvärk!! :(<33

Lyckad dag iaf utom huvudvärken!

Aa måste göras om :D

I love you! <3

2009-02-23 @ 21:53:26
URL: http://beckaolund.blogg.se/

Innan du kommenterar:
- Jag gör inga designer på beställning om du inte är villig att betala ett pris på 20-200kr.
- jag gör alla mina designs i Paint shop pro 9
- jag granskar alla kommentarer innan de visas på bloggen.
- Tack så mycket för kommentaren

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras ej)

Din hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0