090225

Onsdag, skolan var okey, är klar med steg 5 [äntligen] och alla mina skit matte häften, så nu är jag kinda good to go!
Musik, prövade fakist ett sånt där alt-horn? det gick inte så bra dom 2 första gångerna då satt jag och skratta, sen gick det la bättre, och jag måsste säga, Jag Lalla&becka var dom enda som sjöng och vi var bra med, mycket inlevelse, och så pratade vi om judendomen det är så intresant. Dock lite tråkigt att behöva anteckna vill bara sitta och lyssna.Och så får man så ont i handen med för jag skriver alltid mer en vad man ska, Sen efter skolan gick jag til Nära dej med Sandra & Becka, och köpte ett tuggummi packet.[nästan uppätet] och 3 polly påsar bjöd Becka & Sandra med. sen bestämmde vi att vara lite, så vi gick till mej. Vilket väder! det är så halt att man nästan inte kan gå på gatorna, det är nu man längtar efter sommaren, sen var jag på Love On Ice, Fanny&Julia var ju med,och Wow dom var bra, och det var väldigt kul att kolla, var där med Johanna och hennes mamma, sen kom några hockey killar in, dock inte många snygga :(
Men det var jätte bra, och bra jobbat & det bästa var ju när With You kom på' hihi.
Sen När vi åkte hem regnade det så mycket, och vi lyssnade på 'love songs' enligt mej ''Slow & Sad songs''
och när man åker i en bil med lugna låtar och det regnar blir man lätt deprimerad. och ledsen.
och det är jag verkligen nu, för väldigt många anledningar.
Men, nu sitter jag här och lyssar på Chris Brown, jag blir verkligen på bättre humör av han!
Så nu slka jag nog sitta vid datan lite, och mysa, sen läsa & Sova, är så trött!
.

kommentar
Postat av: becka

Vi ÄGDE på alt-horn och att sjunga! :D

Vf är du typ ledsen, deprimerad?? :(

2009-02-25 @ 21:13:38
URL: http://beckaolund.blogg.se/
Postat av: Fanny ! <3

Hah ! Det var kul när ni kom o kolla ! <3 :D Tack så mkt... Hhahah erkänn ingen snygg fast jag får erkänna att en var lite sööt ! <3 :D Hihi

2009-02-28 @ 21:40:44

Innan du kommenterar:
- Jag gör inga designer på beställning om du inte är villig att betala ett pris på 20-200kr.
- jag gör alla mina designs i Paint shop pro 9
- jag granskar alla kommentarer innan de visas på bloggen.
- Tack så mycket för kommentaren

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras ej)

Din hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0