090220


Detta har vart en sån dag som har gått väldigt bra, Skolan som vanligt, Hade Matte. Engelska [Glossor] Vet inte hur det gick har inte tränat nåt på dem, Och Historia som jag då tycker är Väldigt interessant. Vi pratade om Judendomen och då kom Hitler med lite. och det är så intresant att sitta och lyssna på sånt, Sen hade vi klassråd eller vad det nu heter, känns som vi hade det förevigt men vi hade det ju i en timma! Men ja vi pratade mest om vad vi skulle göra & sånt. och hur smöret är äckligt i maten och det intreserar verkligen inte mej, för Smör är smör och det är många barn som avänder det så Dont Expect it to be clean & Nice? Men ja sen Var ju Ozzy där med Annelie & Hasse, bara för att prata med dom men han ville inte visa sej, och det fattar jag 100% för att gå in ny i klassen framför 52? och alla ögon på dej. Snacka om pinsamt, men men så sen när vårat Långa Tråkiga Klassråd var över så åt vi ju. på vägen till Lunchen stog Ozzy där med sin mamma, Jag och johanna och Rebecka? stog och stirra på han, sen kom vi på att det kanske inte är det bästa att göra så vi drog upp och hämtade våra fina Väskor, sen på vägen ner gick jag tidigare en dom och Pratade lite Med Ozzy och hans Mamma, men mest med han. Jaa, men nån måste ju va trevlig? han var verkligen en snäll Dude & ''lite'' Små Söt. Hihi, sen var det mat Mexicans soppa den var stark som Jag vet inte vad men väldigt stark. Sen Tog jag och johanna bussen hem sen One Tree Hill, Nu är vi då på 3dje säsongen man blir verkligen arg på dom ibland. nu är jag addicterad. sen gick vi hem till mej och min kusin skulle på disco så vi fixade till hennes hår, [Nöjd] sen åt jag min  Italienska skinka ost bröd och reben? hur man nu stavar det vet jag inte. sen ner till johanna igen och OTH. nu sitter jag hoss mej och ska snart lägga mej i min säng och läsa, Fortfarande  An It Girl Novel; Unforgettable den 4dje.
Nu Tackar jag hoppas ni hittar min dag lite intresant?
//- Matilda,
Whos Currently thinking about somethng or someone you guys cant know.

+ Timmie va faan, Sköt dej själv.

kommentar
Postat av: becka

Heej! :D

Ozzy var "lite" söt ;)

Hahah :D

Och du och din ITALIENSKA SKINKA! ;D



Timmie sköt dig själv? har han vart typ mer taskig?





ily :D<3



2009-02-21 @ 14:30:38
URL: http://beckaolund.blogg.se/
Postat av: becka

Hahah jag längtar till nästa gympa! :O

Vet du vf?

Jag vill se vad som händer! xD

(timmie) ;)



Ojj, sry det kanske var lite elakt hähähhä! ;D



2009-02-21 @ 15:23:11
URL: http://beckaolund.blogg.se/

Innan du kommenterar:
- Jag gör inga designer på beställning om du inte är villig att betala ett pris på 20-200kr.
- jag gör alla mina designs i Paint shop pro 9
- jag granskar alla kommentarer innan de visas på bloggen.
- Tack så mycket för kommentaren

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras ej)

Din hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0