Till dig Amanda, igen!



Amanda, jag skriver detta till dig. Sitter på ett tåg hem från stockholm med Nathalie och pappa. Dagen har varit riktig bra, och vi har gått runt i kylan här i sverige. Jag köpte en stor lila mössa till våran kusin, haha. Om du vill skratta lite så läs vidare syster!:D vi satt och fikade ute och plötsligt kom det en gammal man upp och började snacka med oss, vi tänkte bara okejokej..? sen fråga han om han fick sätta sig ner och började babbla om pengar och hur han bodde i usa (...) Han frågade om vi ville gå ut och äta med han, och att vi såg ut som riktiga party tjejer som man säger i usa.. sånna som går och festar och raggar killar. Sen började jag skratta och nathalie började prata.. ahaha han sa att dom tex. kunde gifta sig och efter en timma skilja sig (som man också gjorde i usa..?) Och sen sa jag tillslut: Nej, nu måste du gå.. och han vägrade han hade ett annat förslag serru.. han fråga om vi inte kunde gå en runda och bjuda han på en drink och då sa jag nej det tror jag inte, jag har redan en kille och då sa han att det inte spelade någon roll då sa jag jo du det gör det, nu får du gå.. och då äntligen gick han efter han hade sagt puss puss hope i see you later! SEN när vi va på tågstationen satt han där han sa tja och typ log och nathalie putte till mig så jag skulle se han och det enda jag sa va ohhneej.. snacka om äcklig!:O

Så ja, jag hoppas detta gjorde dig glad Amanda, jag saknar dig och älskar dig jätte mycket!

kommentar

Innan du kommenterar:
- Jag gör inga designer på beställning om du inte är villig att betala ett pris på 20-200kr.
- jag gör alla mina designs i Paint shop pro 9
- jag granskar alla kommentarer innan de visas på bloggen.
- Tack så mycket för kommentaren

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras ej)

Din hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0