Svaren..

Lite dåligt med frågor tycker jag, men här är svaren! Har ni något mer att fråga gör det!
Var får du din inssperation i från ?  Jag svarar som alltid, jag får inpspiration från tidningar,tv,människor på stan helt enkelt från allt och alla.
Vad är ditt bästa skönhets tips ? Oj, mitt bästa är nog att ta hand om sig själv (inte trycka ner sig själv) och vara naturlig då blir man naturellt fin & det viktigaste, våga vara dig själv!.
Var bor du ?
Jag bor i en liten stan 40 minuter iväg från Göteborg.
Var någonstans köpte du din hat ? (på bilden) Fick den av min bror,som fick den av en kompis, som köpte den i Taiwan.
Väskan är fruktansvärt snygg, var kommer den ifrån ? :):) Tack så mycket, och den är i från Secondhan affär i Stockholm.
Jag undrar varför du är så himla söt! åh, tack desamma!
Och... vad förväntar du dig Hösten 2009 ? åh, jag vet inte. Jag hoppas iallafal på en bra höst en som man kommer komma ihåg!
kommer den bli lika bra som sommaren? :D Ja det tror jag, sommaren har varit bra och dålig så jag hoppas hösten blir bra hela vägen till vintern!
Favorit film/bok? Film, det vet jag faktist inte. Bok, Twilight serien och An it girl serien. Mina favoriter! :)
Sminkar du dig? Nej, jag sminkar mig alldrig tror heller inte jag kommer börja än på länge.
Är du smart? XD Ja det är jag nog, ja hoppade ju upp en klass, det måste betyda något? ;)
och jag älskar dig och din blogg! Aw, Tack så mycket! :)
vart köper du oftast dina kläder? :P  det blir la H&M, bra och billigt. Sen ibland gina men jag försöker undvika gina så mycket jag kan. Men det är dom enda affärerna jag kan för vi har inga andra i denna lilla stan.
varför började du blogga? Jag började blogga för jag tyckte det verkade kul och jag ville få kritik om mina kort, outfits osv.
vilken är din favvo kläd-affär? (: Wah, den var svår men jag gillar secondhand affärer välidigt mycket, sen mina favoriter är sånna i USA. men i sverige kanske Monki,H&M. osv.
Din kompis Johanna,
Är hon som din syster?
Ja hon är som min andra syster, Jag har ju Amanda. haha ;)
 Är hon nära din familj? Ja, Johanna är jätte nära min familj, hon kan vara sig själv och inte behöva skämmas för vem hon är.
Är hon Underbar? hon är mer än underbar!
Kan du beskriva henne lite? Johanna är en väldigt blyg men uttåtriktad tjej som älskar att bara ta det lungt. det är en riktigt utamaning att få ut henne och plocka svamp, cykla osv. Johanna är en sån person man bara kan ta och sätta sig ner med och ha det kul och inte göra någonting. hon är också en väldigt trustworthy person jag kan säg allt till henne. Det var lite om dig Johanna, vad svaret bra till din fråga? :)
Du har bott i Usa va? Kan du visa lite kort? :D Johanna, har inte du redan sett alla kort från USA? Men till alla er andra läsare, ja jag kan lägga up lite kort i något inlägg någon dag! :)
Hur mycket tid lägger du ner på bloggen per da? Jag vet inte jag försöker blogga så mycket jag hinner och kan men jag försöker få ut så mycket av dom sista dagarna av sommarlovet jag kan.
Vilka är dina favoritaffärer?  somsagt mina favorit affärer finns i USA. men samma fråga lite längre upp! :)
Hur lång är du? Jag vet faktist inte svart på den frågan!
Vad har du för kamera? Jag har en Panasonic Lumix DMC-FZ18.
Hur länge har du fotograferat (seriöst) ? Sen början av 2009, tror jag.
Favoritlåt ? oj, jag har väldigt många men just nu kanske det är my sunshine.
1. Hur gammal är du? Jag är tolv, men människor tar mig för att vara mycket äldre.
2. Vad heter du i efternamn? det är privat. :)

kommentar

Innan du kommenterar:
- Jag gör inga designer på beställning om du inte är villig att betala ett pris på 20-200kr.
- jag gör alla mina designs i Paint shop pro 9
- jag granskar alla kommentarer innan de visas på bloggen.
- Tack så mycket för kommentaren

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras ej)

Din hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0