Utkast: Ohh, Idag ...

Ohh, Idag har vart en ärlig & Underbar Dag'
Vaknade halv tio och jaa, det är sent för mej, sen gjick jag till min dator och sätte på musik, Sen åt frukost Enkel, Hönökaka & Obóy.
Sen Duschade jag och sen drog jag ner till Min Underbara Johanna' Vi gjorde om hennes rum, haha det gjick åt helvete först prövade jätte många saker hur vi skulle ha det men sen så kom vi på hur vi skulle ha det, och det  blev Skit Bra!
Och det bästa är att johanna vi mår muskler av detta!
Haha, neej men det va kul, sen ringde jag Nora, Pratade med hon i 30 min. inget ändrades? Tråkigt men sånt är liver right? Men Igenom alla doma Bråken vi har haft tillsammans, har jag hittat vem jag är & det är inte den som ställer till problem och får andra att bli ledsna och bråka över en liten grej, så jag har verkligen blir Mognare igenom alla doma bråken & jag har hittat mej själv, En Sprallig tjej som inte bryr sej vad andra människor tycker och tänker, Och jag kommer inte ändra mej för nån eller något, och jag tänker inte ändra mej för det jag har på mej inte är Mode, Eller för att Vara Tuff&Cool, ni får ta mej som jag är, och om ni inte gillar mej va inte min kompis. Det rä allt jag säger.
Så doma bråken har endå vart lite bra för mej, Men jaja nu ska jag sluta Babbla på om det.
Så Sen tog vi lite kort och hade kul, och sen åt vi och johanna babblade om sin pappas Näs hår? :P
Och 90210 var ju idag med, vi kollade hoss mej, ett riktigt bra avsnitt nu längtar man tills nästa måndag'
Här är lite kort från våran dag, Mer kort Min Bilddagbok. :)
//-M<3

       
Essh, Mer Bilder på Min Bilddagbok <3


kommentar
Postat av: Anonym

Hahha, Tack för denna dagen bby! =) <3

Älskar dej!

2009-02-09 @ 22:45:15

Innan du kommenterar:
- Jag gör inga designer på beställning om du inte är villig att betala ett pris på 20-200kr.
- jag gör alla mina designs i Paint shop pro 9
- jag granskar alla kommentarer innan de visas på bloggen.
- Tack så mycket för kommentaren

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras ej)

Din hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0