Blue devils


Bilden suger, jag orkade helt enkelt inte ta en ''bra'' bild, den ljusa har inga ärmar och det är en 9 på ryggen.

Dagen har varit super iallafal, Jag och Johanna har trippat runt i göteborg på en blåsig men fin lördag, många affärer men endå hittar man nästan inget. Tillslut gick vi till beyond retro, och som ni alla kanske vet, eller inte. ÄLSKAR jag stora t-shirt så två fick hänga med mig hem idag, efter göteborg blev det direkt till Ludde, åt där sen gick vi till Johanna, hade lika trevligt som vi alltid har och nu är jag jätte pigg, och kan inte lägga mig i min säng och sova. Så jag ska fortsätta med min garedrob, sovsött eller för er som läser på morgonen, ha en bra dag!

kommentar
Postat av: Maria N

Var Köpte du tröjorna !? ÄLSKAR DIN BLOGG !

2009-09-13 @ 17:52:32
URL: http://marianedic.blogg.se/
Postat av: Anonym

Visa en bild på dig med t-shirterna på! :D

2009-09-13 @ 21:34:25

Innan du kommenterar:
- Jag gör inga designer på beställning om du inte är villig att betala ett pris på 20-200kr.
- jag gör alla mina designs i Paint shop pro 9
- jag granskar alla kommentarer innan de visas på bloggen.
- Tack så mycket för kommentaren

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras ej)

Din hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0