08979


1&2
Lite mer än två timmar spenderade jag och Elin vid fotbolls planen, fotbollarna användes inte så mycket vi stog mest och prata och skrattade, Och som Elin sa, Det var inte mer en 10 sekunder det var tyst. Nu sitter jag här och fryser till is, ska ta tag i matten sen blir det lite teve tittande för mig. Och mer bilder ska det bli snart, ja väldigt snart hoppas jag!

Ps. Kom tvåa på tävlingen, tack & min design ser välidigt konstig ut på vissa datorer, när jag vet hur jag ska fixa det kommer det se bättre ut, men just nu vet jag inte det.


kommentar
Postat av: elinlouiseofelia

mysigt!

2009-09-22 @ 20:46:54
URL: http://elinlouiseofelia.blogg.se/

Innan du kommenterar:
- Jag gör inga designer på beställning om du inte är villig att betala ett pris på 20-200kr.
- jag gör alla mina designs i Paint shop pro 9
- jag granskar alla kommentarer innan de visas på bloggen.
- Tack så mycket för kommentaren

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras ej)

Din hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0