Danmark & Falkenberg, Hemma!



Shorts- Abercrobie&Fitch, Skor- Kommer ej ihåg. Tröja - GinaT.

Fredag: Ohja.
  Glömmde min kamera hemma så hela dena resan eller helgen har inte jag kunnat ta några kort, så det blev två bilder med min mobil :( Vilken underbar dag, lite sådär mysig & Slapp, det var Short & Tröj väder, sånt gillar vi. Falkenberg var riktigt mysigt vi åkte till kusinerna lite och cyklade, och dum som jag är cyklade jag in på privat område, haha och en liten kille stog och titta på mig med, Sen grillade vi köt & sånt med alla det var riktigt gott, och Haha deras hund dregla på mig så jäkla ofräscht.

Lördag: Yikes, Idag var vi riktigt spontana vi åkte till Danmark! jag måste erkänna att jag var riktigt liv rädd för svin influensan som nu har kommit till Danmark, men jag tror eller vet att vi inte blev smittade. vi köpte Danskt vinebröd, och sätte os vid stranden & havet och fikade, senare åkte vi till köpenhamn, och gick runt och så åkte vi lite hit och dit, och sen åt vi på en resturang sen åkte vi till Falkenberg och packade våra saker, och nu är vi äntligen hemma! Riktigt skönt, men endå har jag haft det ritkigt kul denna helgen, tråkigt att det är lördag jag vill att det ska vara fredag så hela helgen är framför mig..

 
- Robert Pattinson när han var liten, Så söt!

Twilight läsningen får bra för mig jag segar mig igenom boken för jag vill inte att den ska ta slut, nu är jag i delen där Bella, Alice & Jasper är i Hotelet, och hon har nyss kommit på att det är Ballet studion, aja vi vet alla vad som händer, men so what? ska nog ta mig och läsa lite nu, och drömma om min "prins" Edward Cullen!

kommentar
Postat av: n

gud vad snygga skor! (:

2009-05-03 @ 14:49:58
URL: http://rroligt.blogg.se/
Postat av: selma

tack så mkt!:D skorna va skitheta!

2009-05-03 @ 17:04:30
URL: http://selmafilipovic.blogg.se/

Innan du kommenterar:
- Jag gör inga designer på beställning om du inte är villig att betala ett pris på 20-200kr.
- jag gör alla mina designs i Paint shop pro 9
- jag granskar alla kommentarer innan de visas på bloggen.
- Tack så mycket för kommentaren

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras ej)

Din hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0