High school musical?

Jag är inte ett sånt stort fan av Hsm, ettan tvåan eller trean,, Men Vissa låtar fastnar i huvudet och är riktigt bra mina favoriter är nog lite olika. men till exempel domma, & låtarna med bara Gabriella/Vanessa är fantastiska!

~ When there was me and you.            ~ Gotta go my own way.                          ~ Can i have this dance.

. 
~ Right here right now.                            ~ Just wanna be with you.                      ~ Just walk away.
  
Ohh, vissa av låtarna väcker minnen för att vara ärlig, och jag saknar det.

Hemlighet:
Jag brukar nästan alltid gå runt och sjunga på ''When there was me and you'' & ''Gotta go my own way''

kommentar
Postat av: SOFIA

jag va nog det största fanet inna, haha.

Men jag har faktist inte sett på trean :o

2009-05-24 @ 10:37:48
URL: http://sofiiav.blogg.se/
Postat av: Emma Inga-Maj Johansson

Jag älskar HSM 1 :D

2009-05-24 @ 23:00:28
URL: http://eimj.blogg.se/

Innan du kommenterar:
- Jag gör inga designer på beställning om du inte är villig att betala ett pris på 20-200kr.
- jag gör alla mina designs i Paint shop pro 9
- jag granskar alla kommentarer innan de visas på bloggen.
- Tack så mycket för kommentaren

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras ej)

Din hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0