Svar på frågorna!

VARNING! Frågestunden är fortfarande igång, om det är någon som vill fråga något mer! :)

Hur gammal är du? Jag är 12,
Vilken kamera fotar du med?  Jag fotar med en Panasonic Lumix
Är du helsvensk? Hah, ja jag är helsvensk men jag fick pappas lite mörkare sida så jag är inte alls lik min mamma eller syskon.
hur kan du vara så snygg? Jadu, Sandra först Tack så mycket! och andra hur kan du vara så snygg?
Vilket klädesplagg skulle du inte kunna leva utan?  Oh, den var svår, jag vet faktist inte kanske en stor mysig tröja
Vad är det bästa du vet ? :) Wow, kanske när människor ger tillbaks till världen, eller att leva!
bästa med sommaren?  Mycket må jag säga, men kanske friheten, värmen ,känslan och minnena man skapar!
bästa med att blogga?  det bästa med att blogga är nog alla underbara kommentarer & att jag vet att människor uppskattar vad jag skriver och mina kort.
om du skulle vara en glass,vilken? :P  Lätt! Ben & Jerry, alla älskar ju dom! :) haha.
mysigaste/bästa platsen du vet?  California, Usa våra ställen vi brukade åka till där & ja sånt.
vad har du för skor på den bilden? Gladiator sandaler!
tycker du att man kan ha tunna strumpbyxor med fot i gladiatorsandaler?Ja det tycker jag är helt okej! jag har ju det tillexempel!
om alla dina önskningar skulle slå in på en dag, vad skulle då vara din första önskning? Att jag skulle få leva ett bra liv, och att mina föräldrar, familj, släkt kompisar lever ett bra liv med!
om du fick välja en superkraft, vad skulle du valt då? Mindreader! lätt, då är jag och Edward tvillingar! nej men det skulle vara kul!
vart trivs/trivdes du bäst? i USA eller Sverige? Och varför?  Oh, gud svår fråga det är lixom 50/50. Sverige för jag har växt upp här och min släkt & kompisar lever här. & Usa för mitt liv där var underbart där, och det var väldigt annorlunda.
beskriv hur din drömkille ska vara/är.  Lätt som en plätt, han ska vara som Edward Cullen, farlig men säker!
vad vill du bli när du blir äldre? jag har faktist inte tänkt så långt, men stylist, fotograf, skådespelare?
har du några syskon?  Ja, en syster och en bror båda är äldre en mig!
1. Berätta något riktigt pinsamt du har gjort? Haha, jag har gjort så många pinsamma saker, det går inte räkna upp dem alla!
2. Har du varit jättekär någongång? Ja, det har jag. (Shh..)
varför är du så jävla underbar? :P<33 för hallå, jag är född så? hah, nej men jag vet inte ser mig inte själv som så jävla underbar!
Hur kan du vara så snygg? Amanda, du är det!
hur gör du dina designer så snygga? Jag vet inte, jag har hållt på med web design i runt 3 år nu så det går la med tiden?
har du något favoritplagg? Ja, en stor tröja!
bästa barndomsminne?  Oj, många där!
tre egenskaper som du är nöjd med hos sig själv? Jag är inte säker, men kanske Rolig, mitt skratt, och att jag alltid ställer upp för mina kompisar.
Har du pojkvän ? Nej, det har jag inte och jag ser mig inte själv med en kille heller :P
Gillar du popcorn ? Ja, smöriga ska dom vara med!
Har du körkort ? Jag är 12 så nej!
Tror du på ett liv efter döden ?  Ja det tror jag på, man lever ett bättre liv då.
Gillar du Gott och blandat - Surt ? jag är inte så mycket för godis! (jag vet) så Nej!
Borstar du tänderna morgon och kväll ? Japp! Tänderna ska vara fräsha, men ibland kanske man inte hinner med  när man ska ta bussen på morgonen!
Sköter du din hygien ? Ja, det kan man säga! :)
Vilken är din favorit blogg ? Jag har många som alla mina kompisars, och jag älskar Olivia's blogg! :)
Hur ser dina framtidsplaner ut ? Jag vet inte, sånt kommer med tiden.
Bloggar du för att du måste eller för att du verkligen vill ? Jag vill verkligen, jag älskar att blogga det är kul och alla kommentarer är underbara!
Har du rökt / röker du ? Jag har alldrig rökt, jag tänker alldrig röka heller!
Hur många unika besökare har du per dag ? Det är olika men inte såå många.
Har du färgat ditt hår mer än 30 gånger ? Jag har alldrig färgat håret.
Vad vill du jobba som när du blir äldre ? Som jag sa innan, jag vet inte riktigt kanske stylist?
Vilket är ditt favvo-godis ? Jag gillar inte godis så mycket men Japp eller Reeses penut butter  cupps.
Vad står det på ditt senaste SMS ?  du väckte mig igen...
Vem ringde dig senast ? Pappa.
Har du pratat i telefonen i mer än 3 timmar i sträck ? Kan hända att jag har.
Varför gjorde du en blogg ? För jag tyckte det verkade kul & jag ville se vilken kritik jag skulle få, och jag ville skriva av mig.
Varför gjorde du en frågestund ? så att ni får fråga vad ni vill!
Har du träffat någon kändi någon gång ? Träffat och träffat jag har sett.
Har du pussat en främling någon gång ? Alldrig!
Vilken är din favorit film ? Twilight & Hanna Montana the movie, och många mer!
Vad heter du i mellan namn ? Saga, Albertina
Favorit ämne i skolan ? korgbok eller slöjd?
Har du någon/några förebilder ? Ja det har jag, Miley Cyrus har alltid varit min förebild.
Går du på någon sport ? Nej inte nu längre.
´Hur många tum har din tv ? Herregud, det vet jag inte!
Har du bärbar eller stationär dator ? Bärbar såklart! :)
hur lyder ditt finaste citat ? hm....
Vilken färg är din tandborste ? Vit/Rosa.
och av vilket märke ? Colgate?
Smak på tandkräm / märke ? Vet ej :P
Gillar du Bob Dyllan ? Har inget problem med han :)
Kollar du på barnprogram ? hah, det händer la nån gång.
Vilka serier följer du ? 90210
Är du beroende av något ? Ja!
Vad säger du oftast: Shit eller fan ?  Vet inte :S
Visst är vi (sommarungarna) bäst på att ställa frågor ? :) Sure! :)

Så nu fråga mer mer mer! för att fråga trycker ni här!

kommentar
Postat av: Sofia

sv: okej, kul :)

kommer ihåg hur nervös jag och min bästa kompis var när vi skulle börja högstadiet, och nu tycker jag att våran klass är den bästa som finns typ x)

2009-05-15 @ 20:16:52
URL: http://sofijeas.blogg.se/
Postat av: towe b

Nice xD

2009-05-15 @ 20:16:53
URL: http://mynameistowe.blogg.se/
Postat av: Emma - FOTOBLOGG

tack :)

2009-05-15 @ 20:47:11
URL: http://cherryattack.blogg.se/

Innan du kommenterar:
- Jag gör inga designer på beställning om du inte är villig att betala ett pris på 20-200kr.
- jag gör alla mina designs i Paint shop pro 9
- jag granskar alla kommentarer innan de visas på bloggen.
- Tack så mycket för kommentaren

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras ej)

Din hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0