Beautiful Soul.



Valborg igår, vi hade det riktigt kul, kortegen va jätte kul, men nån Jävel (ursäkta) kasta ägg så det kom precis bakom oss, så på min pappa och Johannas och sen på en tjej. Tråkigt, men min brors va riktigt bra och det var kul att se allt. Sen åkte vi till Holms och åt och vi satt lite vid datorn och pratade med Jesper & Max, Yikes va jag babblar allt man hörde va mitt skratt, men ett gott skratt förlänger livet, Right? när klockan var tolv åkte vi hem och jag somna halv ett, idag ska vi åka iväg till Falkenberg, yiho va kul det ska bli, har inte varit där på 2 år. Och om det är jätte varmt som det har varit på dom senaste dagarna kanske jag tar mitt första dopp i havet? men det kommer iallafal bli mycket kort, vet inte om vi tar med oss datorn, men isåfall syns vi imorgon, Ha det bra!

kommentar

Innan du kommenterar:
- Jag gör inga designer på beställning om du inte är villig att betala ett pris på 20-200kr.
- jag gör alla mina designs i Paint shop pro 9
- jag granskar alla kommentarer innan de visas på bloggen.
- Tack så mycket för kommentaren

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras ej)

Din hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0